Thursday, April 21, 2011

Doujin Scantrad Monzetsu

THE THREE M'S OF MARKETING

easier to get to the Niches

Al
time to reach nichos  de  mercado concretos, por ejemplo, padres de  niños con problemas de aprendizaje, existen estrategias específicas para saber como hacerlo.

Como sugerencia en la mayoría de los casos un nicho debe ser fácil y económicamente alcanzable. Es decir, se debe tener la posibilidad de llegarles  fácilmente. Si esta premisa no se cumple, el proyecto está condenado al fracaso.

Lo anterior resulta importante, pues si intenta hacer una campaña masiva, sea televisión, diarios nacionales o radio, para llegarle, en el caso del ejemplo, a padres  children with learning problems, the waste is enormous and the costs too high. The niche ideal congregate somewhere, is subscribe to a magazine, subscribe to a specific newsletter, belong to associations or specific lists.

Therefore, you must research the market goal with some thoroughness to find those suitable means. All this is known as the three "m's" of marketing : message, market, middle .

For your venture to succeed, consider these three variables. However, the Internet is not always the right medium for all cases. And not always just one medium. The market research give you the answer to all three variables.

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